Jos vakuutusyhtiöön soittaa , kuuluu reippaasti : ”Heippa meillä on meno päällä, soitathan uudestaan.” ”Heippa meillä on meno päällä, soitathan uudestaan.” Lopuksi tulee kommentti, että huomasithan, että meillä voi asioida sähköisesti.
Sitten vaan
kirjautumaan pankkitunnuksilla, jos sellaiset vain ovat. Jos ovat, kysymysralli jatkuu rastiruutuun periaatteella:
kuka olet, misä asut, missä tapahtui, mitä, miten, oletko liikuntarajoitteinen, todistajat, olitko humalassa, korvaako joku muu taho,
selosta tapahtuma, lisää kuva, jne. Jos joku kohta jää täyttämättä, hakemukseen
tulee bumerangi, eli asia ei mene eteenpäin koneella, koska joku aiempi kohta
on virheellisesti täytetty.
Valokuvan
puutteessa vanhus menee kuvaamaan vahinkoa. Utopiaa, millä kuvaa, no kännykällä, jos on ja osaamista, tai hankkii jonkin, joka osaa. Kuva tulee sähköpostissa, jos
sellainen on, muutoin kuvaa ei tule. Jos on s-posti niin, miten saada se hakemuksen
liitteeksi? Vanhus yrittää metkuilla,
miten saa siirrettyä kuvan kamerasta tai
s-postista vakuutushakemukseen . Jos tulee
väärä kuva, miten peruutat sen? jne.
Monelle
vanhukselle voi tulla huumori silmäkulmassa mieleen, että kauanko tätä
steppailua vielä jatkuu.
Kommentit
Lähetä kommentti