Joutuu kysymään itseltään, uskaltaako mennä kyläilemään puolitutun ystävän luokse erääseen kaupunkiin. Yleensä ei tällaisia epäilyjä ei synny, vaikka menisi vähän tuntemattomaankin paikkaan, sillä Suomea on tunnetusti pidetty turvallisina ja suomalaisia luotettavina. Viime viikkoiset tapahtumat ovat kuitenkin horjuttaneet näitä käsityksiä, sillä ikkunasta putoamiset ovat lisääntyneet kuolettavin seurauksin.
Tässä on turha epäillä alkoholin osuutta
asiaan, kuten hukkumisonnettomuuksissa on tapana tehdä. Tuskin Putinkaan
viitsii puuttua kenenkään kunnon suomalaisen kansalaisen elämään näin radikaalilla
keinolla. Ehkä tässä on tyydyttävä kesälomien ja kuuman kesän aiheuttamiin tilapäisin
mielenhäiriöihin.
Kommentit
Lähetä kommentti