Tämä vaati pitkäaikaista ja sitkeää perehtymistä kokeneen alan asiantuntujan opetuksella. Ensiksi olisi mitä suotavinta hienovaraisesti tiedustella naisen parhaalla ystävältä etukäteen, mikä olisi tehokkain lähestymistapa, joka tarjoaisi kummallekin osapuolelle vetovoimaisimman face to face tilanteen lähempään tutustumiseen, vaikka sekunniksi ilman sanoja. Seuraavaksi miehen on syytä hienovaraisesti tiedustella naista tuntevilta, millaisesta yleistunnelmasta nainen yleensä pitää ollessaan miesseurassa. Sen jälkeen on syytä ottaa selville, millaiset tilanteet naista eniten inspiroivat, jotta mies voisi asettua samalle kohtaamisen taajuudelle. Asiantuntijan mukaan tämä on maaginen hetki, jossa ratkaistaan, miten tuleva tapaaminen toteutuu ja millaisia seurauksia sillä saattaisi olla, jopa pysyviäkin. Kun tämä hetki on koettu, miehen on syytä vielä kohteliaimmin kuin pystyy tiedustella, millaisista kukista nainen eniten pitää. Kuten todennäköistä on näitä kukkia ei ole lähettyvillä saatavissa, ja siksipä miehen on tässä tilanteessa vain kumarrettava ja annettava samalla ymmärtää, että kukat kyllä löytyvät, kunhan tarpeeksi etsitään. Nyt onkin tutustuttu niin paljon, että on paikallaan pieni kävelyretki kadulla ilman, että mies tukee tässä millään tavalla naista esimerkiksi käsikynkällä tai muulla sopimattomalla eleellä. Tässä kohtaa miehen ei missään nimessä saa käydä käteen kiinni ja kysyä käykö tee. Kun mies katsoo kävelyretken päätyneeksi ja jos naisen kotiin ei ole pitkä matka, mies voi saattaa naisen kotiovelle ja lausua kädestä pitäen kiitoksen ja jälleen tappamisen toivomuksen. Se ei kuitenkaan ole pakallaan, jos asiantila niin on.
Ehkä jotkut ovat havainneet, kuinka HS:n nykyinen pilapiirtäjä Ville Ranta ja hänen edeltäjänsä Kari Suomalainen poikkeavat pilapiirroksiensa ilmaisutyyleiltään kuin yö ja päivä. Suomalainen oli viivan mestari Rannan ollessa viivajoukon tulkki. Tällainen asetelma esiintyy myös monessa muussa taiteen lajissa kuten esimerkiksi kirjallisuudessa. Kalle Päätalo oli yksinkertaisen tapahtumien moniselitteisen ja monimutkaisen kuvaamisen lyömätön kingi, kun taas Antti Tuuri niukkasanaisen kirjoittamisen prototyyppi, aivan kuin ihailemani Albert Camus, esimerkiksi Rutto romanissaan. En haluasi asua missään nimessä Rutossa kuvatussa afrikkalaisessa kaupungissa. Reidar Säreistöniemi oli Lapin värien ponnekas airut norjalaisen Edvard Munchin taulujen tihkuessa Huuto taulussa kammottavan pelottavaa pohjattomuuden tuskaa. Mennään takaisin Ville Rantaan. Hänen vertaamisensa Kari Suomalaiseen ei tee oikeutta Villelle, sillä Kari Suomalaisen aikaan painetulla lehdellä ja tässä tapauk...
Kommentit
Lähetä kommentti